רעיונות לשימושים שונים בSMS במהלך קמפיין בחירות

מי שזוכר את הודעת הסמס ההיסטורית של אובמה על המינוי של ביידן לסגנו שנעשה דרך סמס ובכך הפך את קהל הקוראים הקרוב לו לראשונים שיודעים על ההפתחויות כך יצירת הודעות לא צפויות באמצעות הסמס היא דרך מצויינת לגרום לתומכים להיות מעורבים. שחרור מידע בפוליטיקה הוא תמיד תהליך מורכב וזהיר, כאשר גם התזמון הוא קריטי. כאשר 90 אחוזים מהודעות הטקסט נקראות תוך שלוש דקות מרגע קבלתן – הערוץ הזה מאפשר לך לקחת שליטה על התקשורת שלך עם המעגל הקרוב אליך.

שימוש נוסף פרט להעברת מידע הוא ארגון מתנדבים – מלבד תרומה כספית ניתן לבקש מתומכיך תמיכה בזמנם – באמצעות קמפיין סמס ניתן להניע מתנדבים לפגישה עבודה ומשם להניע אותם כמתנדבים, לדוגמה: "דרושים 20 מתנדבים לפעילות של דלת לדלת בהרצליה ביום שלישי בערב – מי שפנוי ויכול לעזור מוזמן להירשם בקישור הבא:"

השימוש השלישי האפשרי הוא פרשנות לאירועים שמתרחשים – התקשורת בתקופת בחירות עובדת שעות נוספת ומציינת אירועים והתבטאויות שונות כל העת, עשו שימוש בחלקם כדי להעביר לתומכים שלכם את התגובה שלכם על אותם אירועים/ התבטאויות. הסתכלו על תהליך כזה כתהליך חינוך של התומכים לגבי הדעות והעמדות שלכם בנושאי מדיניות שונים. השימוש הרביעי הוא לנסות לסגמנט מתוך הרשימות שלכם את הצעירים בגילאי 18-34, אלו שעבורם הודעות סמס הם כבר כלי מיושן ושאותם אולי כדאי לשקול להעביר לוואטסאפ או לאמצעי קשר אחר. וכמובן שבסופו של דבר יש להניע את התומכים להצבעה בקלפיות. סדר הפעולות בכללות הוא מעורבות, הנעה לפעולה בדמות התנדבות או אירועים ולבסוף הנעה להצבעה בפועל. במקרים מסוימים כדאי לסגמנט רשימות כלליות לממוקדות יותר ובמקרים מסוימים כדאי ניתן לנסות להניע תומכים לתרומה בדפי תרומה סלולרים שקישור אליהם ישלח בהודעת SMS רגילה. ניתן גם לאפשר לאנשים להצטרף לרשימת התפוצה שלכם על ידי סימוס של מילה מוגדרת למספר מקוצר ואז את המילה עם המספר לפרסם בכל מקום. לדוגמה בשלטים בבתים, סטיקרים של מכוניות, פליירים, כפתורים עם סיכה לתלייה על החולצה, שילוט על אוטובוסים, שלטים באירועים ומפגשים ועוד.