איך בוחרים חיתול למבוגר?

הזדקנות

חיתולים למבוגרים הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי והכרחי לקהל המזדקן הסובל מבעיות של בריחת שתן. לבריחת שתן אין פתרון פלא ולרוב היא מצריכה שינוי בהתנהגות, פעולות מניעה כגון חיזוק שרירים מסוימים ובמקרים חריגים גם התערבות ניתוחית. עם זאת, לאורך כל התקופה ולעיתים גם אחריה יש לעשות שימוש בחיתולים סופגים אם רוצים להמשיך ולצאת למקומות ציבוריים או אירועים פומביים ללא חשש ועם ביטחון עצמי מלא. זו הסיבה כי מרכיב התקציב בקניות מתמשכות כאלה הוא משמעותי כמו גם ההבנה המלאה של חומרת הבעיה ואיזו יכולת ספיגה בדיוק נדרשת עבור האדם ובאיזו תקופה של היום? (רק בלילה או גם בלילה וגם ביום?)

שיקול מרכזי נוסף הוא התאמה של המידה והחומר הנוח והמתאים המספק נוחות מירבית – מכיוון שמדובר במוצר נוחות הנלבש על אזור יחסית רגיש בגוף אז חשוב מאוד שתהיה התאמה מירבית גם בגודל, גם בצורה וגם במרקם של הלבוש כדי למנוע גרדת, אי נוחות או בעיות אחרות. זו הסיבה שפשוט חשוב להתנסות במוצרים שונים – לקנות חבילת דוגמה מכל מוצר ולבחון מה נכון עבורך? חשוב לבחור חיתול שמרגיש נעים לעור שלך ושלא גורם לו להתגרד או להתקשות. חיתולים איכותיים לרוב מאפשרים זרימת אוויר טובה ומתייבשים במהירות. מאפיינים אלה מונעים גירויים וריחות רעים. חשוב שהמוצר יצמד לעור בצורה מספיק חזקה אשר תמנע את דליפת שתן. עם הניסיון תמצאו את האיזון שבין חיתול צמוד מדי לחיתול רופף מדי.

בשוק קיים מגוון גדול של מוצרי בריחת שתן: רפידות, תחתוניות, תחתוני מגן ותחתונים חד פעמיים הם רק כמה מהמוצרים לטיפול בבריחת שתן (עוד ניתן למצוא כאן – https://www.goldpharm.co.il/product-category/%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A9%D7%AA%D7%9F/%D7%97%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9D/ ). לא בהכרח שצריך להתנסות בכולם אלא לבחור את השלושה ארבעה היותר מתאימים לבעיה האישית שלך ולהתנסות בהם. הקריטריון המשמעותי ביותר אולי בין המוצרים הוא ביכולת הספיגה שלהם הנגזרת מעוצמת בריחת השתן אצל הלקוח. כיום פרט לנוחות ולעוצמת הספיגה ניתן למצוא גם מגוון רחב של סגנונות וצבעים, יכולות פתיחה וכיוונון שונים ועוד. לעיתים ההבדלים הם בגדר גימיק שלא משנה משמעותית את איכות החיים או אופן השימוש, אך ראיתי כבר לקוחות שלעיתים שינוי קטן מאוד שיפר להם את חווית השימוש עשרות מונים, כך שאי אפשר לדעת.