אם לא בתל אביב אז לגור בהרצליה

חברת יוסי אברהמי, אחת מחברות הבנייה המובילות בישראל ואולי החברה בה' הידיעה שחרטה על דגלה את חווית המגורים הכוללת ששמה דגש הן על מפרטים יוקרתיים, מיקום איכותי ונגישות סביבתית התחילה בימים אלו את השיווק לפרויקט מגורים ברחוב רובינא בהרצליה. אחרי שהושקו בהצלחה השיווק והבנייה של דירות יוקרה למכירה בכוכב הצפון הגיע תורה של הרצליה. הפרויקט שמלכתחילה ממוקם בסביבה ירוקה ובקרבה למוסדות חינוך, תרבות ולמתחמי קניות, בילוי ופנאי מהמובילים בישראל יספק את התפיסה הירוקה והקהילתית המאפיינת את האזור לצד הקרבה והנוחות למרכזי תעסוקה והיי טק.

בקרבה לפרויקט תמצאו את פארק הרצליה ומגוון מתחמי ספורט שונים, כמו גם את קניון שבעת הכוכבים, מרכזי ההיי טק של הרצליה פיתוח ועוד. הפרויקט עצמו מורכב משלושה בנייני בוטיק שנבנים בבנייה נמוכה של חמש עד שש קומות המציעים דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בכל דירה תמצאו  תריסי גלילה חשמליים, דלתות פנים איכותיות, ריצוף גרניט פורצלן, מחסן פרטי ומרפסת הכוללת גינה תלויה.

הדירות כוללות גם מרפסת שמש ייחודית בשילוב מעקה אלומיניום וזכוכית, דלת ביטחון מעוצבת בכניסה לדירה, מערכת אינטרקום TV צבעוני במעגל סגור, הכנה למערכת קולנוע ביתית, נקודת טלוויזיה וטלפון בכל חדר, אביזרי חשמל (קצה) באיכות גבוהה, חשמל תלת פאזי, מפסק תאורה מחליף בחדר הורים, חלונות עם זכוכית כפולה וויטרינה רחבה ביציאה למרפסת. המטבח בכל דירה יהיה מתוצרת LEICHT או שווה ערך עם ארונות מטבח איכותיים (סנדוויץ') תחתונים ועליונים, כולל יחידת B.I. במגוון צבעים עם טכנולוגיית הפרזול המתקדמת, ה"טריקה השקטה". במטבח יותקן שיש מטבח מדגם "קיסר " או שווה ערך במבחר גוונים וכן ברז מטבח עם מוט נשלף של חברת "הנס גרוהה" או שווה ערך עם כיור בהתקנה שטוחה. בחדרי הרחצה יותקן ריצוף גרניט פורצלן יוקרתי במגוון גוונים, חיפוי מלא של קירות חדרי רחצה באריחים יוקרתיים במגוון מידות ומבחר גוונים כולל דקור, אסלות תלויות עם מיכלי הדחה סמויים, ברזי פרח של HANS GROHE או שווה ערך, ארון אמבטיה מעוצב הכולל כיור אינטגרלי בחדרי הרחצה (למעט בשירותי אורחים) וחימום תת רצפתי בחדר הרחצה.