פורטל פיננסי עם כלים אמיתיים להתנהלות כלכלית

בעולם שרובו עוסק וסובב סביב כסף, ישנו ביקוש הולך וגדל כיצד להשתמש בו בתבונה. בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט ישראלים מחפשים אחר אפיקים שונים להשקעה, החל מנד"לן בארץ ועד לנדל"ן בחול ודרך מטבעות וירטואליים או קבוצות רכישה עבור נכסים מסחריים. ובהינתן כל אלו עולה הדרישה עבור עוד כלים ניתוחים, מאמרי דעות וכלים וירטואליים שונים שיעזרו לבחון, לבדוק ולשפר את יכולות ההשקעה. כך אנו יכולים לראות מגוון פורטלים פיננסים שקיימים כיום, כל אחד מהם מעניק כלים כאלו ואחרים יחד עם מאמרי דעות ולעיתים גם תחקירים. ולאחר חיפוש עולה כי אלו הפורטלים הפיננסים המומלצים עם כלים אמיתיים להתנהלות כלכלית.

הפורטלים הפיננסים המוכרים יותר

כלכליסט:
הפורטל הפיננסי כלכליסט נחשב לדי נפוץ ולכך יש כמה סיבות, ראשית כי ניתן להקים שם אזור אישי ולהתעדכן על בי סוגי ההשקעות שמעניינים אותנו. אך מלבד זאת הפורטל הפיננסי של כלכליסט שפועל בצורה חינמית, עם סינון של קרנות, מדדים וענפים ועוד מגוון סוגים שונים של מדדים שהייתם רוצים לעקוב אחריהם מקרוב. יחד עם כל אלו תוכלו גם לראות כתבות וטורי דעה בנוגע לטרנדים החמים להשקעה ולהגיע בקלות לעוד מגוון אזורים שונים, החל מספורט, הייטק ועוד נושאים בקלות.

The Marker: The Trade
הפורטל הפיננסי של דה מרקר חולש על פני מגוון מניות שונות, עסקאות חמות וקרנות גידור שנחשבות לבולטות. עם זאת שאר התוכן הפיננסי שלו הינו כתבות/מאמרים העוסקים בתחומים שונים כמו מטבעות דיגיטליים, דוחות והשקעות למיניהן. לקריאת כל הכתבות בדה מרקר תזדקקו למנוי בעלות של חמישה שקלים בחודש, הכוללת לא מעט חומר כלכלי במגוון נושאים משתנים.

TRAPEZ

טרפז פיננסים מספקת מגוון שירותים פיננסים הכוללים ייעוצי מס בינלאומיים ומקומיים, ליווי תכנון פרישה, שירותי ניהול עושר ועוד מגוון שירותים מגוונים. יחד עם זאת אתר החברה גם מספק פורטל פיננסי הגדוש במדדים שונים החל ממניות בולטות, מדדים שונים כמו סחורות, אג"ח וכו. יחד עם כל אלו גם יומן של אירועים כלכלים ברחבי העולם ושערי מט"ח המשתנים בצורה מקוונת.