איך למצוא נגר טוב בירושלים?

רהיטים נחשבים לפריטים די מרכזיים בבית ובחיי היומיום שלנו, הבחירה בהם היא לא תמיד פשוטה כפי שנדמה לעיתים ולמרות המבחר הבלתי נגמר שניתן להתלבט, הבחירה עודנה לא הופכת למהירה. עם זאת עיצוב אישי של ארונות המטבח או של אזור הישיבה בסלון, בהחלט יכולים להפוך את המשימה לקלה יותר.
בחירת צבע הרהיט, מרקם העץ והלקה שתמרח עליו או הצורה ההנדסית שתהיה המתאימה ביותר עבור שאר הרהיטים בבית או בחדר הילדים, כל אלו יכולים לקבל מענה בעזרת נגר טוב. לכן יצאנו לחפש אחר נגר טוב באזור ירושלים, כזה שיוכל לתת מענה למגוון רהיטים בבית ולהפוך את הבחירה לפשוטה.

נגריה ניידת

הקונספט החדשני מגיע אל אזור ירושלים והסביבה, הנגרייה הניידת של גבריאל אלקיים סוחבת איתה לא רק כלים רבים לעיצוב, חידוש ויצירה של מגוון רהיטים לבית אלא גם 35 שנים של וותק במקצוע הנגרות. הנגרייה הניידת זמינה לתושבי ירושלים, בית שמש, אפרת, ביתר עילית ועוד. הנגרייה הניידת מבצעת עבודות פרגולה, שולחנות סלון, משרדים, חדרי הלבשה, מזנוני אוכל ועוד מגוון רחב של פריטים ולקוחות מוסדיים ופרטיים כאחד.

נגרית זהר בן עמי

הנגיירה שממוקמת ברחוב האומן 26 בירושלים, מבצעת מגון רחב של עבודות שונות בתחום הנגרות החל מהתקנות של מטבח ודלתות שונות ועד לחידושים של מזנונים, ארונות, מטבחים ועוד. יחד עם ניסיון עשיר ניתן למצאו בנגרית זהר בן עמי גם מנעד רחב של רהיטים וסגנונות מהם ניתן לבחור, החל מארונות בעלי טריקה שקטה ועד לעיצוב כל פריט על טעמו האישי של הלקוח.

שפיצר רהיטים

ניסיון בתחומים שונים יכול להיות לא רק שימושי אלא גם בעל ערך, ביצירת רהיטים לעומת זאת הערך הופך לגבוהה יותר. לכן מומלץ להכיר את רשת הרהיטים "שפיצר רהיטים" אשר נוסדה בשנת 1946 בידי הסופר הרב שלמה בן דוד שפיצר ז"ל, מאז הרשת משרתת ישראלים רבים ומעניקה לרהיטי הבית שלהם איכות ועיצוב מרשים. מבין המוצרים שניתן להנות מהם ב"שפיצר רהיטים" ישנם חדרי שינה לילדים ומבוגרים, פינות אוכל, מערכות ישיבה, ספריות וסוגים שונים של טפטים.