הסמס המשמעותי ביותר בתולדות השיווק הפוליטי

כנראה שהודעת ה SMS החשובה ביותר בשיווק פוליטי בעולם או לפחות בארצות הברית היתה ההודעה שיצאה בשנת 2008 כאשר ברק אובמה הודיע על בחירתו בג'ו ביידן לכשלולשה מיליון אמריקאים שהיו ברשימת התפוצה שלו. אובמה המשיך להודיע לאותם שלושה מיליון רשומות על ארגון של עצרות בחירות, לעדכן אותם בהודעות חשובות ולשבור את השיא בתרומות שהוא הצליח לגייס מהם ומאחרים. הרבה מהאנליסטים נותנים את הקרדיט על הניצחון של אובמה למעורבות החזקה שלו דרך אמצעי המדיה החדשים וביניהם הSMS. על היעילות של הערוץ הזה בתקופת בחירות שני הצדדים יכולים להסכים.

הקמפיין של רומני עשה שימוש מושכל ומירבי בהודעות SMS גם כן והוציא הודעה כי הציבור האמריקאי אימץ את הטקסט כערוץ תקשורת ומסחר חשובים. כאשר אתם רצים לתפקיד פוליטי בין אם ברמה הלאומית או במועצת העיר – ישנה חשיבות רבה להישאר קרובים לבוחרים תמיד – לעדכן ולהתעדכן ולשם כך לעשות שימוש בSMS בצורה מושכלת ויעילה אך לא מוגזמת, חודרנית ומטרידה וזו כל החכמה.

אז מהם השימושים החשובים ביותר בהודעות טקסט במערכת בחירות – בין אם אתם פוליטיקאים ותיקים או פוליטיקאים חדשים? קודם כל תזכורת ביום הבחירות – אולי אנחנו מתחילים מהסוף אבל חשוב לתזכר את הבוחרים שאינם מעורבים בקמפיין כמוך כי היום זהו יום הבחירות ועליהם לצאת ולהצביע. ניתן להוסיף בהודעת הטקסט גם קישור עם הכתובת של מיקום ההצבעה שלהם כדי שהם יוכלו לנווט אליו בצורה פשוטה ויעילה. חשוב להסביר עד מתי ניתן להצביע וכמה הצביעו ועד כמה חשוב הקול שלהם. בהכנה ליום הבחירות חשוב לוודא עם התומכים שלך כי כולם רשומים ויכולים להצביע ביום הבחירות – אם לא אז ניתן להסדיר את הרישום מראש ולנצל את האפשרות שמקנה להם התיקון ה15 בחוקה האמריקאית. אם זה בישראל הרי שאנשים שעשו עלייה או שלא שינו כתובת מגורים לעיתים ייאלצו להצביע בעיר אחרת או למצוא קלפי מיוחד שמאפשר להצביע מחוץ לעיר. עוד שימוש חשוב במערכת הבחירות הוא התראה על אירועים, לקראת כל אירוע חשוב להזמין ולתזכר את כל העוקבים שלך – גם אלו שלא יגיעו פיזית ירגישו תנועה וחלק מקהילה ותמיד תוכל גם להוציא שידור חי בקישור לכל מי שלא יכל להגיע פיזית.