משתלות דרומית לתל אביב

אל העשור הנוכחי הצטרפו מגוון רחב של דגמים ועיצובים חדשים אל הבית, בין אם בצבעים כהים ובין אם בעיצוב של בתי ווינטג' שונים. אך מבין שלל העיצובים החדשים, גדל בשנים האחרונות דווקא טרנד לגידול צמחים בבית והוא עושה זאת בצורה מעניינית ומרעננת, כאשר נוכל לשתול פרחים ומיני צמחים רבים גם בבית שאינו בעל מרפסת או גינה. אך ברכישה של צמחים ואפילו עצים לגינה או לגג שלנו, מומלץ להכיר אילו סוגים פרחים וצמחים אך מעל לכל חשוב להכיר משתלה שתוכל לעזור לנו בבחירה שלהם, בטיפים נכונים לגידול ובעיקר למצוא את הצמחים הכי מתאימים לנו.

משתלות דרומית לתל אביב

משתלת סלונר-סתירה
הכירו את משפחת סלונר האחראית על גידול של צמחים עוד משנות השמונים של המאה הקודמת, ומציעה כיום משתלה הנפרסת על פני שישה דונמים של צמחים מכל הסוגים והמינים שניתן כיום לגדל בארץ. לצד כל אלו ניתן למצוא במשתלת סלונר הנמצאת בכניסה אל מושב סתריה, גם מגוון של ציוד תחזוקה לכל סוגי הגינות וכמובן גינה מעוצבת לדוגמא.

משתלת אזור-חולון

המשתלה וותיקה הממוקמות באזור שעל יד הכניסה הדרומית לעיר חולון, מחזיקה לא רק מגוון כלים שונים לטיפול ולגידול של צמחים בגינה אלא גם מארזים מושלמים לימי הולדת, לחגים ואפילו ערכות מטריפות שכל גינה ומגדל צמחים חייב להחזיק. את מגוון הערכות אותן מציעה משתלת אזור, ניתן לרכוש בצורה מקוונת ולקבל במשלוח תוך מספר ימים מאזור מודיעין ועד אל רמת השרון.

משתלת איילון-צומת ביל"ו

משתלת איילון עד לפני חמש שנים הייתה ממוקמת ברמת גן, כיום הינה ממוקמת באזור התעשייה ביל"ו ומפיצה פרחים וצמחים מכל הסוגים כבר מעל לעשרים וחמש שנים. את מנעד הצמחים שנוכל למצוא במשתלת איילון יהיו החל מצמחיה טרופית, עציצי טרקוטה, מוצרי מתכת למיניהם לגידול ועיצוב של הגינה וכמובן גדרות ומוטות במבוק שונים. כל אל אלו כמובן מצטרפים אל צמחי גינה מכל הסוגים, קקטוסים מרשימים ולמי שזקוק למעט יותר מצמחים, גם שולחנות פסיפס מרוקאים המתאימים לכל גינה ומפרסת עם צמחים ובלי צמחים.

משתלת גן ירק אתר הרשמי