איטום קירות חיצוניים שפונים לכיוון מערב

בכדי לשמור על הבית והנכס שלנו לאורך כל השנים, חשוב לבצע לא מעט עבודות תחזוקה אשר יוכלו לשמור על בית ראוי למגורים. אחת מעבודות התחזוקה הפופולריות במרבית הבתים, תהיה כמובן עבודת האיטום הנחשבת להכרחית במיוחד עבור דירות בקומה האחרונה או כאלו עם קירות חיצוניים. דליפה אשר מקורה תהיה בקירות החיצוניים, עלולה להסב נזקים רבים גם למכשירים שונים בבית ובנוסף גם לתקלות חשמליות ועד ליצירה של טחב בקירות. לכן בכדי להימנע מכל אלו חשוב לבצע בדיקה יסודית לפני בואו של החורף וכך לוודא אילו קירות דורשים איטום, האם קיימים סדקים שונים וכמובן לבדוק את מצב הגג.

שלבים ראשוניים באיטום קירות חיצוניים

לפני שאנו בוחרים חברת איטום או חומרי איטום לאיחוי הסדקים בקירות החיצוניים או בגג, חשוב לבצע בדיקה של אזורים אלו עוד בחודשי הקיץ ובכך להבטיח השתלבות מעולה של חומרי האיטום לצד חשיפה גבוהה השמש. במידה ואכן נמצאו סדקים בגג או בקירות החיצוניים שפונים לכיוון מערב או מזרח, מומלץ להזמין חברה המתמחה בגילוי סדקים וביצוע איטום. כך תעלה בידינו האפשרות לוודא את אופי הסדקים בקירות, כיצד ניתן להתמודד איתן ואיזו דרך איטום תהיה הנכונה ביותר. למקרים "קלים" קיימים שני פתרונות, הראשון הוא בעזרת איטום של הדופן הפנימי של היקר המאפשר איטום יעיל ולאורך זמן. ואילו הדרך השנייה היא בעזרת איטום מהצד החיצוני של הקיר, שלאו דווקא יכול להוות פתרון קבוע.

איטום קירות חיצוניים בצורה יעילה: אזורים שונים עלולים לחות רטיבות ופגיעה מהצטברות של מי גשמים, בין אם מדובר בקירות המטבח ועד אל האמבטיה ומרתף הבית. לכן חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע, כך נוכל להבטיח עבודת איטום מקצועית ואפקטיבית גם לאורך זמן. פעולת איטום הקירות עלולה לדרוש לא פעם הסרה של צבע הקיר, ובחלק מהמקרים גם שיפוץ כללי של הקיר. עקב כך רצוי שלא נעשה את הפעילות בצורה עצמאית, אלא נזמין אנשי מקצוע אשר יוכלו לבצע שיקום לקיר הסדוק, במידת הצורך להסיר כתמים וצבע וכמובן להבטיח בידוד ושיפוץ ברמה גבוהה ויעילה.